قیمت تعمیر موتورخانه
16
دسامبر

قیمت تعمیر موتورخانه

تیم متخصصین موتورخانه در خدمت شماست

قیمت تعمیر موتورخانه در  تهران بصورت شبانه روزی | تیم موتورخانه آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه تعمیر و نگهداری ساختمان با هزینه مناسب و بازدیدهای منظم و دوره ای هستیم. شرکت ماکان گستر با دارا بودن تیم مجرب و با دانش فنی بالا آماده ارائه خدمات رسانی در تمام مناطق تهران می باشد.

مـــا آماده خدمت رسانی به طور تمام وقت می باشیم.

با ما تماس بگیرید :

22800824

هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه

در مرحله اول برای قیمت دادن برای تعمیر و نگهداری موتورخانه، بسیار ضروری است که از افراد متخصص استفاده شود و یا اگر با هر اکیپ و یا شرکتی که برای نگهداری و تعمیر وارد قرارداد یا مذاکره می‌شوید، حتماً از تخصص آن‌ها اطمینان حاصل نمایید در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که در کنار تجربه علم و دانش نیز بسیار مهم است. تیم فنی موتورخانه فارق التحصیل دانشگاه‌های سراسری می‌باشند. در نظر داشته باشید که کار کردن با افراد بدون تخصص و دانش، احتمال آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای سیستم شما رقم بخورد ،عدم آشنایی با سرویس‌های دوره‌ای بعضی از تجهیزات باعث فرسوده شدن در مدت زمان کوتاه می‌گردد، بنابراین برای تعمیر و نگهداری موتورخانه باید از نظرات متخصص این حوزه استفاده نمود و از ایشان قیمت را پس از بررسی کامل سیستم تأسیسات مجتمع دریافت نمایید و قیمت‌هایی که برای تعمیر و نگهداری در بعضی از سایت‌ها مشاهده می‌گردد، صرفاً جنبه‌ی تبلیغاتی دارد و غیرمنطقی است.

قیمت تعمیر موتورخانه یا هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه به چندین عامل بستگی دارد که به اهم آن‌ها اشاره می‌گردد:

1- نوع سیستم موتورخانه :

ممکن است در تمامی مجتمع‌های یک منطقه از یک نوع سیستم سرمایش و گرمایشی برای تهویه مطبوع استفاده نشده باشد. ممکن است یک مجتمع لوکس 6 طبقه با ۱۲ واحد از سیستم گرمایش مرکزی و سیستم گرمایش خصوصی مثل کولر آبی و یا کولر گازی (اسپلیت) استفاده شده باشد و در همسایگی این ساختمان، مجتمعی با 5 طبقه و 10 واحد از سیستم سرمایش چیلر (آب خنک) و گرمایش مرکزی (دیگ و مشعل) طراحی شده باشد که نگهداری هر یک شرایط و هزینه‌های متفاوت خواهند داشت.

2-وسعت مشاعات:

هزینه تعمیر و نگهداری سیستم تأسیسات (الکتریکال و مکانیکال) بستگی به میزان وسعت مشاعات هر مجتمع دارد، تمامی مواردی همچون لابی، اتاق مدیریت، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، اسپا، استخر، روف‌گاردن و محوطه برج دارد و همچنین ممکن است فقط چند مورد از موارد فوق در حیطه قرارداد به درخواست مدیریت یا هیئت مدیره مجتمع باشد که پس از کارشناسی سیستم، قیمت اعلام می‌گردد.

3-عمر ساختمان:

با توجه به موارد 1 و 2 موضوع مهم دیگر در بحث قیمت‌دهی عمر سیستم موتورخانه و مجتمع می‌باشد. سیستم‌هایی که بیش از ده سال تا سی سال از عمر ساختمان گذشته است، نیاز به تعمیرات بیشتری به لحاظ چک کردن سیستم، اورهال کردن بعضی از قسمت‌ها، سرویس کردن مواردی و هزینه نگهداری به مراتب کمتر خواهد بود.

5-حجم موتورخانه و تعداد سرکشی:

وسعت خود موتورخانه و میزان تجهیزات به کار رفته در سیستم نیز در بحث هزینه نگهداری موتورخانه دخیل می‌باشد.
همچنین پیچیدگی سیستم از لحاظ تجهیزات و ادوات استفاده شده برای مثال چیلرهای هواخنک به مراتب نگهداری کمتری نسبت به چیلرهای آب خنک و چیلرهای جذبی دارند و نیازمند سرکشی با تعداد دفعات بیشتری می باشند.

* در نهایت برآورد هزینه‌های تعمیر و نگهداری موتورخانه مستلزم بازدید و بررسی کامل توسط نیروی متخصص تأسیسات می‌باشد.

اشتراک گذاری مطلب