بازدید و سرویس‌های دوره‌ای
23
مارس

بازدید و سرویس‌های دوره‌ای

بازدید و سرویس‌های دوره‌ای چیست؟

تعمیرات تاسیسات فنی ساختمانی در ایران هنوز در مرحله ای نیست که مبحث تعمیر و سرویس های دوره ای ساختمان، جای خود را حتی در برج ها و هتل ها باز کرده باشد. هنوز وقتی فرد و یا حتی شرکت تاسیساتی برای  تعمیرات و یا نگهداری تاسیسات فنی ساختمانها فراخوانده  می‌شوند، هیچگاه کارفرما از  قطعات و نحوه  کارکرد و بهای پرداختی خود اطمینان نمی یابد.

موارد ناراحت کننده تر مواقعی است که به افراد مستقل تاسیساتی مراجعه می شود و عموما از ابتدا تا انتهای کار علاوه بر  تغییر قیمت‌های توافق شده، نسبت به زمان و  قطعات اصلی تعهد کمتری مشاهده میگردد. در حوزه  نگهداری وضع از این هم بدتر می باشد. شرکت‌ها و افرادی که قرار داد نگهداری منعقد کرده اند  بعضا برای افزایش سود دهی خود تا پایان قرار داد خود عموما  سعی در  پایان رسیدن موعد قرار داد به هر نحوی می نمایند و نظارت دقیق و موثری بر افراد مقیم  نمی‌شود.

شرکت ماکان گستر با توانایی کادر فنی خود و استفاده از افراد متخصص و با تجربه و حس مسولیت پذیری، سعی در کاهش هزینه های ساختمان شما را دارد. بهترین خدمات لازم را ارائه می نماییم.

سعی داریم با کاهش زمانهای  تلف شده، توان خود را صرف  بهبود کارایی سامانه و افزایش طول عمر.موتورخانه و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی نماییم.  تا همواره قابل استفاده و بهره برداری  در شرایط مطلوب باشند.

نکته مهم دیگر بحث ایمنی و بالا بردن ضریب اطمینان می باشد که با رعایت استانداردها، تیم ما در این مدت طولانی فعالیت چه در عرصه نیروگاهی و تجهیزات سنگین و چه اجرا و نگهداری موتورخانه ها هیچ موردی مه باعث خسارت یا آسیب به ساختمان و اماکن شده باشد را نداشته است.

تیم ما با  حداکثر راندمان خود کار کرده  و همیشه بالاترین بازخورد و رضایتمندی را از مشتریان خود داشته ایم.

تلاش می نماییم تا با سرویس های دوره ای منظم از تجهیزات و تاسیسات موتورخانه و سیستم های سرمایشی، قطعات  طول عمر مناسبی داشته و سریع فرسوده نشده و هزینه های اضافی سالانه تحمیل ننمایند.

شرکت ماکان گستر، خدماتی فوق العاده به همراه تخفیفات ویژه دارد، زمانی که کارشناسان ما برای بازدید از اماکن و ثبت قرار داد در ساختمان حضور می یابند می توانند به طور کامل خدمات ما را تشریح نماییند.

جهت تعمير، سرويس، راه اندازي و نگهداري موتورخانه و تاسیسات ساختمان و مجموعه خود با ما تماس بگیرید.

بازدید و سرویس‌های دوره‌ای شرکت محافظان تاسیسات ماکان گستر

982122800824

989127274183

989380030068

در نظر داشته باشید شما می توانید موتورخانه خود را با تخفیف ویژه در صورت عقد قرارداد، نگهداری هوشمند نمایید و علاوه بر کاهش مصرف انرژی از خدماتی بسیار مدرن بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب